عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 11 آذر 1396
بازدید : 2808
نویسنده : وحید

فیسنما

 

در متن حاضر سعی می‌شود با کنارزدن لایه‌های اولیه نوشتار و زندگی جلال آل احمد، تصویری دیگرگونه از او ارائه شود. بدین منظور به بررسی آثار و زندگی جلال می‌پردازیم تا از این طریق، به سوالاتی از این دست پاسخ دهیم: آیا اعتراضاتی که در بیان و نوشتار جلال نمایان است، ناشی از دغدغه‌های یک روشنفکر اصلاح‌طلب است یا نویسنده‌ای که که از آرمان‌شهرش به دور افتاده؟ یا به عبارت دیگر آیا این اعتراضات ناشی از تعهد اجتماعی جلال به جامعه‌ای بوده که در آن زندگی می‌کرده یا برآمده از نهاد ناآرام و تعارض‌های هویتی وی است؟

بقیه در ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: زندگی نامه افراد مشهور , ,
:: برچسب‌ها: زندگی نامه , جلال ال اجمد ,
تاریخ : شنبه 11 آذر 1396
بازدید : 2500
نویسنده : وحید

 

تبلیغات، ترویج، رسانه های اجتماعی و روابط عمومی، استراتژی های بازاریابی را با استفاده از روش های متعدد پشتیبانی می کنند.

 

ترویج فروش معاملات موقتی است.

 

رویدادها روش های برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه برای مجاب کردن آنها برای خرید است.

 

تعدیل انواع روش های فروش نسبت به وضعیت شما کمک می کند که درآمد و سود خود را افزایش دهید.

 

نمونه های مجانی ‌

 

اغلب برای برهم زدن وفاداری به برند به چیزی بیشتر از تبلیغات احتیاج داریم.

 

به ویژه اگر از سالیان گذشته از یک محصول یا خرید در یک فروشگاه خاص استفاده کرده اند.

 

یکی از دلایل نگرانی این است که اگر آنها محصول جدید را دوست نداشته باشند، تلاش برای انجام کاری جدید موجب هدر رفت پول خواهد شد .

 

 

یک روش معمول برای شکست وفاداری برند رقبا و تبدیل مشتریان رقبای خود به مشتریان خود، ارائه یک فرصت به مشتریان برای تست مجانی محصول یا سرویس شما است.

بقیه در ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: مطالب جالب , ,
:: برچسب‌ها: افزایش فروش , بازاریابی ,
تاریخ : جمعه 10 آذر 1396
بازدید : 2353
نویسنده : وحید

 

دنبال کردن یک رژیم غذایی متعادل و مغذی می تواند راهی برای جلوگیری از چین و چروک های صورت، افزایش رطوبت موها و ترمیم سلول های آسیب دیده در سراسر بدن شما باشد.

 

اضافه کردن ویتامین ها، مواد معدنی و دیگر مواد مغذی به وعده صبحانه، نشانه های پیری را به طور معجزه آسایی از شما دور می کند. در اینجا ۶ گزینه غذایی با خاصیت ضد پیری در وعده صبحانه، معرفی شده است:

 

گردو: منبع خوبی از اسیدهای چرب امگا ۳ برای مرطوب نگه داشتن پوست و مو است. گردو از ویتامین ای نیز سرشار است؛ آنتی اکسیدانی که منجر به تعمیر سلول های سراسر بدن می شود. املاح معدنی موجود در گردو از جمله مس، موجود تقویت تراکم استخوان ها می شود.

 

بلغور جو: جو از شاخص گلیسمیک پایینی برخوردار است و مصرف آن در وعده صبح به کاهش کلسترول، بهبود هضم غذا و حفظ وزن در محدوده سالم کمک می کند. مصرف جو برای کاهش سرعت تشکیل چین و چروک های صورت مفید است و باعث کاهش التهاب بدن و کاهش قند خون نیز می شود.

 

جوانه بروکسل: منبع خوبی از ویتامین آ برای مرطوب نگه داشتن موها و پوست است. این گیاه منبع عالی از فولات نیز بوده و مصرف آن از اثرات مضر نور خورشید به طور چشمگیری جلوگیری می کند.

 

کیوی: کیوی سرشار از ویتامین ث برای تولید کلاژن پوست است و مطالعات منتشر شده در مجله آمریکایی تغذیه بالینی نشان داده که دریافت سطوح بالای ویتامین ث منجر به کاهش چین و چروک های صورت و خشکی پوست می شود. ویتامین ث یک آنتی اکسیدان قوی برای مبارزه با رادیکال های آزاد ناشی از استرس های محیطی از جمله اشعه ماوراء بنفش خورشید و آلودگی هوا نیز هست. کیوی را به همراه ماست یونانی که سرشار از پروتئین است و بلغور جوی دو سر که منبع غنی از منیزیم محسوب می شود، در وعده صبحانه میل کنید.

 

ماهی قزل آلا: این نوع ماهی منبع غنی از اسیدهای چرب امگا ۳ برای تقویت پوست و افزایش انعطاف موها است. تحقیقات نشان می دهد که امگا ۳ به حفظ توده عضلانی، ترمیم بافت و تولید هورمون کمک می کند. اضافه کردن ماهی به رژیم غذایی صبحگاهی به همراه آووکادو که غنی از ویتامین ای بوده و از شما در برابر اشعه یو وی آفتاب محافظت می کند، بسیار سودمند است.

 

 

کلم پیچ: کلم پیچ از سبزیجات تیره رنگ قدرتمند با خاصیت آنتی اکسیدانی است. ویتامین آ موجود در این سبزی به تولید سبوم کمک می کند و منجر به افزایش رطوبت موها می شود. علاوه بر این کلم پیچ منبع غنی از ویتامین ث نیز بوده و به تولید کلاژن، کمک می کند. کلم پیچ را همراه با تخم مرغ برای حفظ سلامت پوست، تقویت سیستم ایمنی بدن و افزایش توده عضلانی به وعده صبحگاهی تان اضافه کنید.



:: موضوعات مرتبط: سلامت و بهداشت , ,
:: برچسب‌ها: صبحانه , پوست زیبا ,
تاریخ : پنج شنبه 9 آذر 1396
بازدید : 2505
نویسنده : وحید

 

 

بهترین خوراکی ها برای پیشگیری و درمان فوری سرماخوردگی

 

 

امروزه ثابت شده است که تغذیه صحیح تاثیر بسیار زیادی در سلامت و پیشگیری از ابتلا به بیماری ها دارد؛ چنانکه گاه می بینیم برخی افراد به خاطر رعایت رژیم غذایی متناسب تا دوران کهنسالی سالم و تندرست هستند. سرماخوردگی نیز از این قاعده مستثنی نیست و می توان به کمک تغذیه متعادل تا حد زیادی آن را کنترل و حتی درمان کرد.

میوه ها و سبزیجات

گرچه ارتباط مستقیمی بین مصرف میوه ها و سبزیجات و کاهش ابتلا به سرماخوردگی و آنفولانزا وجود ندارد، اما توصیه همیشگی این است که به حد کافی از آنها در هر وعده غذایی استفاده شود تا حداقل روزی 5 سهم میوه و سبزی دریافت کرده باشید. مهم ترین علت را باید مقدار بالای آنتی اکسیدان های موجود در میوه ها و سبزیجات دانست که با رادیکال های آزاد مقابله کرده و در نتیجه سیستم ایمنی را تقویت می کنند.

 

 

به خاطر اینکه میوه ها و سبزیجات با رنگ های مختلف، ویتامین های متفاوتی نیز دارند؛ پس توصیه می شود حتما از این رنگارنگی بهره ببرید. از بین سبزیجات باید به تاثیر بسیار مثبت انواع قارچ ها، سیر، موسیر و پیاز اشاره کرد؛ چرا که سیستم دفاع را تقویت کرده و با عفونت ها مقابله می کنند.

 

اگر دقت کرده باشید با بروز نخستین علائم سرماخوردگی، به سراغ مرکبات می رویم. این انتخاب بسیار مناسبی است؛ چرا که مرکبات منبع بسیار غنی از ویتامین ث هستند. ویتامین ث با تحریک سیستم ایمنی آن را وادار به ساخت بیشتر لمفوسیت های  می کند که به عوامل بیماری زا حمله کرده و آنها را از بین می برد. گرچه هنوز به طور دقیق ثابت نشده که ویتامین ث مانع از بروز سرماخوردگی می شود یا به طور کامل آن را بهبود می بخشد؛ اما می تواند علائم و طول مدت بیماری را کاهش دهد، به نحوی که 1 روز در سال برای بزرگسالان و 4 روز در سال برای بچه ها برآورد شده است.

 

 

انواع مرکبات مانند پرتقال و گریپ فوروت، توت فرنگی، کیوی، طالبی، انواع فلفل سبز و قرمز، کلم بروکلی و گوجه فرنگی منابع بسیار غنی این ویتامین هستند که مصرف به اندازه آنها می تواند نیازهای بدن را تامین کند. البته به یاد داشته باشید که مکمل های غذایی هرگز نمی توانند جایگزین مناسبی باشند.

پروتئین ها و چربی ها

علاوه بر میوه ها و سبزیجات، پروتئین ها که مقدار بالای آن در گوشت قرمز، مرغ، تخم مرغ، انواع ماهی ها، محصولات دریایی و گردو وجود دارد موجب تولید آنتی کورها؛ مولکول های اساسی سیستم ایمنی می شوند. مصرف به اندازه آنها که 2 یا 3 سهم را شامل می شود باید حتما در برنامه غذایی روزانه گنجانده شود. البته انواع کم چرب را انتخاب کنید، زیرا غذاهای چرب و سنگین اندام های بدن را خسته کرده و در نتیجه مقاومت بدن نسبت به عفونت ها کم می شود.

 

 

یکی دیگر ازنکات بسیار مهم در برنامه غذایی، مصرف صحیح چربی های خوب که شامل اسیدهای چرب امگا3، 6 و 9 می شود، است. این چربی ها در عملکرد مطلوب سیستم ایمنی دخیل هستند. ماهی، روغن زیتون و کلزا، گردو، بادام و دیگر دانه های خوراکی مانند دانه کتان منابع غنی این اسیدهای چرب هستند و در درمان گلودرد های شدید بسیار موثرند.

 

 

 

همچنین نباید از نیاز بدن به روی نیز غافل شد. این عنصر در صدف، فراورده های دریایی، جگر گوساله، مرغ، جوانه گندم، کنجد و تخمه کدو یافت می شود.



:: موضوعات مرتبط: سلامت و بهداشت , ,
:: برچسب‌ها: درمان , سرماخوردگی ,
تاریخ : چهار شنبه 8 آذر 1396
بازدید : 2145
نویسنده : وحید



:: موضوعات مرتبط: عکس های جالب , حیوانات , ,
:: برچسب‌ها: عکس , شکار , طبیعت ,
تاریخ : چهار شنبه 8 آذر 1396
بازدید : 2072
نویسنده : وحید



:: موضوعات مرتبط: عکس های جالب , ,
:: برچسب‌ها: عکس , هنرمند , موز ,
تاریخ : چهار شنبه 8 آذر 1396
بازدید : 2084
نویسنده : وحید



:: موضوعات مرتبط: عکس های جالب , ,
:: برچسب‌ها: عکس زیبا , طبیعت ,
تاریخ : چهار شنبه 8 آذر 1396
بازدید : 2020
نویسنده : وحید

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: عکس های قدیمی , ,
:: برچسب‌ها: رتوش عکس , عکس های قدیمی , ,
تاریخ : چهار شنبه 8 آذر 1396
بازدید : 2216
نویسنده : وحید

 

روغن نارگیل ضدآفتاب طبیعی پوست

 

در مناطق گرمسیری جهان که نارگیل به وفور یافت می شود، از این روغن پرخاصیت برای موارد زیادی استفاده می شود، بومیان از روغن نارگیل برای زیبایی و جوانسازی پوست استفاده می کنند، زیرا آنها معتقدند که روغن نارگیل از آسیب رساندن اشعه های مضر خورشید به پوست جلوگیری و از آن در برابر آفتاب سوختگی محافظت می کند.

 

 روغن طبیعی نارگیل بدون هیچ گونه مواد شیمیایی یا افزودنی می تواند پوست را در داغ‌ترین مکان های کره زمین بهتر از هر نوع کرم های ضد آفتابی مصنوعی و فرآوری شده محافظت کند.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد روغن نارگیل که می تواند در سلامت و زیبایی پوست تاثیر به سزایی داشته باشد، آن است که این روغن پس از گذشت مدت طولانی بر خلاف بسیاری از روغن های دیگر، بدون اینکه اکسید شود از پوست  محافظت می کند و به همین دلیل است که در بسیاری از کرم های مراقبت از پوست در برندهای مختلف دنیا روغن نارگیل استفاده می شود.

خشکی لب ها را با روغن نارگیل درمان کنید

 

بسیاری از افراد از خشکی، ترک و پوست پوست شدن لب رنج می برند که می تواند موجب ناراحتی و حتی خجالت برخی افراد باشد، استفاده از چرب کننده های شیمیایی روی لب ها می تواند مضراتی داشته باشد.

 

روغن نارگیل نه تنها به عنوان یک جایگزین ایده آل در رفع خشکی لب حساب می آید بلکه فواید بیشتری به همراه دارد، زیرا اگر این روغن وارد دهان شود و به همراه غذا خورده شود برای بدن ضرری به همراه ندارد و به عملکرد معده نیز کمک می کند.

روغن نارگیل قوی ترین نرم کننده پوست

 

روغن نارگیل یک نرم کننده قوی پوست بوده و در از بین بردن خشکی و سختی پوست به خصوص در فصل پاییز و زمستان بسیار مفید است، برای این منظور کافی است مقداری روغن نارگیل را روی کف دست خود بریزید و کف 2 دست خود را یک یا 2 بار روی هم ماساژ دهید، سپس با همین روغن روی پوست دستتان را چرب کنید و از نرمی و لطافت پوست خود لذت ببرید.

روغن نارگیل دشمن ترک پا

 

بسیاری افراد به دلیل راه رفتن، ایستادن، سرمای شدید و انجام کارهای سخت از ترک و سفتی پوست کف پا رنج می برند، اما روغن نارگیل برای افرادی که از  این عارضه رنج می برند بسیار مفید است، کافی است تا روغن نارگیل را بر روی مناطق آسیب دیده ماساژ دهید و پس از چند روز شاهد نرمی پوست و از بین رفتن ترک های کف پا باشید.

پوستتان رابا این روغن طبیعی لایه برداری کنید

 

روغن نارگیل به عنوان یک لایه بردار قوی پوست محسوب می شود و با از بین بردن چربی اضافه و پوست های مرده زیبایی را به شما هدیه می دهد.

 

روغن نارگیل برخلاف سایر لایه بردارها که پوست را خشک می کند، افزون بر لایه برداری موجب رطوبت پوست می شود و آلودگی هایی را که موجب مسدود شدن منافذ پوست شده است بدون احساس سوزش پاک می کند .

 

روغن نارگیل، آرایش پاک کن طبیعی

 

روغن نارگیل نیز به عنوان یک پاک کننده طبیعی آرایش محسوب می شود، این روغن به دلیل اینکه برخلاف سایر پاک کننده های آرایشی که حاوی ترکیبات شیمیایی هستند کاملا طبیعی است و پس از پاک کردن پوست از مواد آرایشی موجب لطافت و نرمی آن نیز می شود.

بیماری های پوستی را با روغن نارگیل درمان کنید

 

روغن نارگیل در درمان بیماری های پوستی مانند آکنه، پسوریازیس و اگزما مفید است، این روغن با جایگزینی سلول های بیمار یا در حال مرگ با سلول های سالم می تواند در درمان اختلالات مختلف پوست مفید واقع شود.

 

 

این روغن نه تنها با مبارزه با میکروب ها عفونت های پوستی را از بین می برد بلکه آسیب یا علائم اختلال پوستی ناشی از عفونت ها را نیز از بین می برد و به زیبایی و  شادابی پوست کمک می کند.



:: موضوعات مرتبط: سلامت و بهداشت , ,
:: برچسب‌ها: زیبایی پوست , نارگیل ,
تاریخ : سه شنبه 7 آذر 1396
بازدید : 2116
نویسنده : وحید

عکس قدیمی منوچهر نوذری و گوگوش

 

عکس جوانی بروس لی

 

عکس خیلی قدیمی مستربین



:: موضوعات مرتبط: عکس های قدیمی , ,
:: برچسب‌ها: عکس های ناب , عکس های قدیمی افراد مشهور ,
تاریخ : سه شنبه 7 آذر 1396
بازدید : 2474
نویسنده : وحید

 

بیوگرافی محمد علیزاده

محمد علیزاده متولد ۲۳ دی ماه ۱۳۶۰ است. در کرج به دنیا آمده ودر حال حاضر در تهران زندگی می کند و برای اولین بار در ۴ سالگی خوانده است. تحصیلاتش ربطی به موسیقی ندارد، او مهندس کشاورزی است اما علاقه شدیدی به موسیقی دارد.

محمد علیزاده سه سال پیاپی مقام اول قرائت قرآن را در سطح اول کشور بدست آورد و مقام ها و عنوان های بسیاری در ضمینه ی قرائت قرآن و اذان در سطح کشور بدست آورده است.

محمد علیزاده با ترانه هایی که خودش گفته ارتباط بیشتری برقرار کرده است چون ترانه ها را با توجه به شرایط روحی خودش گفته است.

خداحافظ همین حالا و جز تو را جزو محبوبترین ترانه هایش می داند.

ترانه این اولین باره رو به همه هوادارانش تقدیم می کند…

محمد علیزاده تا کنون چندین بار در تلویزیون سراسری ایران اجرای زنده داشته است که آخرین اجرای زنده ی ان در ویژه برنامه ی تحویل سال ۱۳۹۰ و ۱۳۹۱ شبکه ی ۳ با اجرای فرزاد حسنی بود که محمد علیزاده به صورت زنده به اجرای آثار خود پرداخت و مورد توجه بسیاری قرار گرفت.

اولین آلبوم رسمی محمد علیزاده به نام سوپرایز در آستانه ی انتشار قرار داشت که به صورت اینترنتی پخش شد ولی با این حال موفقیت فوق العاده ای پیدا کرد و جزو بهترین آلبوم های موسیقی به شمار می رود .

محمدعلیزاده خواننده خوش صدای کشورمان بار دیگر با آلبوم جدید خود به بازار مجاز آمد.

 

بیشتر ترانه های این آلبوم را خود محمد علیزاده سروده و در این زمینه از فرزاد حسنی و علی بحرینی نیز استفاده کرده و آهنگسازی این آلبوم بر عهده ی خود محمد و میلاد ترابی بوده و تنظیم قطعات را نیز، میلاد ترابی ، بهروز صفاریان و شهاب اکبری بر عهده داشته اند.

         دانلود البوم هم خونه

       

 

         دانلود البوم سورپرایز

    

 

       دانلود البوم دلت بامنه

  



:: موضوعات مرتبط: خوانندگان معروف , ,
:: برچسب‌ها: محمد علیزاده , دانلود البوم محمدعلیزاده , زندگی نامه محمد علیزاده ,
تاریخ : سه شنبه 7 آذر 1396
بازدید : 1955
نویسنده : وحید

 

زردچوبه: این پودر زرد رنگ یک آنتی اکسیدان و ضدالتهاب قوی است. مصرف روزانه زردچوبه احتمال ابتلا به آلزایمر را کاهش می‌دهد. می‌توانید این ادویه را در انواع غذاهای ایرانی استفاده کنید. هم‌چنین از آن برای درست کردن نوشیدنی گرم همراه شیر و عسل استفاده کنید.

 

نعناع: افرادی که علاقه مند به نوشیدن قهوه و چای سیاه هستند می‌توانند دم‌نوش نعناع را جایگزین آن کنند تا هم از تاثیرات مشابه آن را در شادابی خود شگفت‌زده شوند هم حافظه و عملکرد مغز خود را تقویت کنند.

 

مریم گلی: از خانواده نعنا است و باعث افزایش حافظه می‌شود. هم‌چنین باعث واکنش‌هایی در مغز می‌شود که احتمال ابتلا به آلزایمر را کاهش می‌دهد. می‌توانید آن را به عنوان ادویه در مرغ یا سس ماکارونی و یا حتی در املت استفاده کنید. هم‌چنین مریم‌گلی خشک شده را می‌توانید مانند دمنوش مصرف کنید.

 

سیر: از به وجود آمدن لخته خون جلوگیری می‌کند. هم‌چنین کلسترول خون شما را بدون مصرف دارو تنظیم می‌کند. از اعصاب شما محافظت می‌کند. می‌توانید سیر رنده شده را حتی در سس سالاد، ماست و انواع غذاها استفاده کنید.

 

جعفری و آویشن: هر دو حاوی ترکیبی به نام آپی ژنین هستند که باعث تقویت ارتباط بین اعصاب می‌شود. تحقیقات بسیاری برای روش‌های درمانی با استفاده از این ترکیب برای درمان آلزایمر و افسردگی در حال انجام است. جعفری و آویشن را هم به صورت تازه و هم خشک شده در انواع غذاها، سالادها و حتی به صورت دمنوش می‌توان مصرف کرد.

 

رزماری: حتی استشمام این گیاه به عملکرد مغز شما کمک می‌کند. ترکیبات موجود در رزماری از تخریب نورون‌ها و هم‌چنین از سکته مغزی جلوگیری می‌کند. این گیاه را به صورت ادویه، دمنوش و حتی برای بخور و استشمام می‌توانید استفاده کنید.

 

 

بابونه: نوشیدن دمنوش بابونه و یا حتی استشمام آن باعث کاهش تاثیرات اضطراب و نگرانی و بروز خشونت می‌شود. این گیاه سلامت روحی شما را افزایش می‌دهد.



:: موضوعات مرتبط: سلامت و بهداشت , ,
:: برچسب‌ها: غذاهای سالم , ادویه جات سودمند ,
تاریخ : دو شنبه 6 آذر 1396
بازدید : 2079
نویسنده : وحید

 

شهر تبریز، شهر اولین‌ها است به عنوان نمونه نخستین سازمان توسعه گردشگری شهرداری‌های کشور در این شهر مجوز گرفت و تأسیس شد. این سازمان در سال ۱۳۹۴ و هم‌زمان با انتخاب تبریز به عنوان پایتخت نمونه گردشگری اسلامی دنیا در سال ۲۰۱۸ میلادی، شکل گرفت تا بتواند گامی مثبت در جهت ارتقای گردشگری کشور بردارد.

نخستین هتل به سبک امروزی ایران نیز نخستین بار در تبریز دیده شد. میرزا اسحاق‌خان معزالدوله در سال ۱۲۸۲ هجری شمسی این هتل را در جوار پل قاری تأسیس کرد و آن را با عنوان مهمانخانه نظافت به همه معرفی کرد.

 

در اعلانی که در بیست و پنجم شعبان سال ۱۳۲۱ هجری قمری درباره مهمانخانه نظافت منتشر شد، چنین آمده است:

 

 مهمانخانه نظافت، نزدیک میدان مشق

اولاً مقصود از تأسیس این مهمانخانه استراحت عمومی است. برای اینکه وقتی به کسی یکساعت به ناهار مانده یا یک به شام مانده مهمان ناخوانده وارد می‌شود، در خانه هم خوراک به قدر کفایت درست نمی‌شود، لهذا معلوم است که برای صاحبخانه دلگیری خواهد شد، در این حالت می‌تواند فوراً از مهمانخانه شام و ناهار بخواهد.

 

دوم آنکه کسی می‌خواهد رفیقی، دوستی را مهمان کند، خانه بیرونی ندارد برای پذیرایی مهمان. در این حالت می‌تواند مهمانش را به مهمانخانه دعوت نماید.

 

سوم اینکه کسی از آقایان و محترمین مسافر تا به شهر تشریف می‌آورند یا باید در کاروانسرا منزل نمایند یا که خانه کرایه بکنند و اسباب هم یا باید خودشان بیاورند یا اینکه در آنجا بگیرند. در هر دو حالت اسباب اذیت و مخارج زیاد است؛ اما حالا به مجرد ورود به شهر، به مهمانخانه تشریف آورده، هر قدر اتاق لازم داشته باشند، مفروش مهیا با تمام اسباب خواهند دید. ناهار و شام و چای و قلیان همه چیز در منزلش مهیا خواهد بود.

 

چهارم اینکه آقایان تجار و اصناف هر قدر خوراک به حجره‌شان بخواهند داده خواهد شد و می‌توانند که ماهیانه قرار گذاشته هر روز ناهار معین را آدم مهمانخانه به حجره‌شان در وقت ناهار خواهد آورد و با ایشان به قرار مشتری دائمی رفتار خواهد شد.

 

پنجم اینکه اگر کسی از آقایان ماهیانه قرار گذاشته، هر چند مجموعه هر جور غذا که خودشان معین نمایند در شام و ناهار به منزلشان در وقت معین فرستاده خواهد شد و دقت تمام در همه مصالح شام و ناهار خواهد شد.

 

ششم اینکه اگر کسی مهمانی داشته باشد یک روز و دو روز از پیش خبر بدهند؛ هر چند مجموعه ناهار و شام بخواهند درست کرده فرستاده خواهد شد.

 

هفتم اینکه کمیتا در این مهمانخانه مواظب نظافت و تمیزی ظروف و اسباب خواهد شد که بالعموم ظروف و اسباب پاک و تمیز بشود.

 

هشتم هر جور خوراک ایرانی و فرنگی موجود خواهد شد. به موجب اعلان علی‌حده روز بروز اعلان خواهد شد.

 

نهم در ماه مبارک رمضان نیز افطار و سحور در مهمانخانه حاضر است. هر کس میل داشته باشد تشریف بیاورد.»شایان ذکر است نخستین رستوران ایران نیز کارش را در تبریز آغاز کرد. این رستوران بخشی از فضای مهمانخانه نظافت را به خود اختصاص داده بود.

نخستین سالن سینمای عمومی ایران در سال ۱۲۷۹ هجری شمسی و ۵ سال بعد از اختراع جهانی سینما در تبریز تأسیس شد. این سالن سینما با نام سینما سولی شناخته می‌شد.

 

گفتنی است نخستین سینمای خودرویی کشور نیز در تبریز ساخته شد.

 

یادآور می‌شود نخستین چاپخانه سربی با حروف فارسی و عربی در تبریز تأسیس شد. شاهزاده عباس‌میرزا این چاپخانه را در سال ۱۲۲۷ هجری شمسی تأسیس کرده است. تبریز شهری است که محمدعلی تربیت نخستین کتابخانه دولتی ایران را در آنجا پایه‌گذاری کرده است. این کتابخانه در سال ۱۳۰۰ در یکی از اتاق‌های دبیرستان محمدیه واقع در کوی حرم‌خانه و پشت استانداری فعلی پایه‌گذاری شد و در سال ۱۳۱۲ به میدان دانشسرا منتقل شد.

 

 

خاطرنشان می‌شود نسخه‌های خطی کتابخانه تربیت بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به کتابخانه ملی تبریز منتقل شدند.



:: موضوعات مرتبط: دانستنی های جالب , ,
:: برچسب‌ها: تبریز , شهر اولین ها ,
تاریخ : دو شنبه 6 آذر 1396
بازدید : 1992
نویسنده : وحید

 

بیشتر مشکلات قند خونی که امروز می بینیم به یک علت است: مقاومت به انسولین. درجات مختلف این عدم تعادل هورمونی تاثیر مخربی بر سلامتمان می گذارد. بدن به قند خون نیاز دارد ( گلوکز ) تا وارد سلول ها کند و به صورت ATP انرژی بسازد. برای اینکه گلوکز وارد سلول ها شود و انرژی بسازد، به هورمون انسولین نیاز است. وقتی دچار مقاومت به انسولین هستید گیرنده های سلول ها به خاطر التهاب و سموم، کند و مسدود می شوند و شما می مانید و مقدار زیادی انسولین و قند خون. این اتفاق، تنها باعث نمی شود که احساس بدی پیدا کنید بلکه می تواند تبدیل به دیابت شود که یکی از دلایل اصلی حملات قلبی و سکته مغزی است.

 

 علائمی وجود دارد که نشان می دهند قند خونتان دچار مشکل است

 

چگونه متوجه شویم که مشکل قند خون داریم؟ اگر بیش از یک مورد از موارد زیر در موردتان صدق می کرد، توصیه می کنم حتما آزمایش قند خون بدهید.

 

1- زیاد هوس شیرینی، نان و کلوچه می کنید.

 

2- خوردن شیرینی، هوس خوردن غذاهای شیرین را در شما کم نمی کند.

 

3- اگر یک وعده غذایی نخورید یا دیر شود عصبی می شوید.

 

4- برای گذراندن روز به کافئین نیازمندید.

 

5- اگر یک وعده را از دست بدهید، احساس گیجی می کنید.

 

6- غذا خوردن باعث می شود احساس خستگی و نیاز به خوابیدن پیدا کنید.

 

7- کاهش وزن برایتان دشوار می شود.

 

8- غالبا احساس ضعف، لرزه و عصبی بودن می کنید.

 

9- تعداد دفعات ادرارتان بالا رفته است.

 

10- مضطرب هستید، به سادگی ناراحت یا نگران می شوید.

 

11- حافظه تان مانند آنچه قبلا بود نیست.

 

12- دیدتان تار شده است.

 

13- میان تنه تان با باسن برابر شده یا حتی بزرگ تر از آن است.

 

14- میل جنسی تان کاهش یافته است.

 

15- همیشه تشنه هستید.

 

 

 

راه های طبیعی برای بهبود تعادل قند خون

 

لازم نیست بنشینید و ببینید که این بالا و پایین رفتن های مکرر قند خون چه بلایی سرتان می آورد.

 

 

 

در ادامه نکاتی را به شما می آموزم تا سطح قند خونتان را متعادل کنید:

 

1- مقدار پایه خود را پیدا کنید.

 

آزمایشاتی که من روی مراجعینم انجام می دهم تا قند خون متعادلشان را ارزیابی کنم و ببینم که مقاومت به انسولین دارند یا خیر، شامل این موارد است:

 

انسولین سرم: میزان بهینه: < 3 ulU/mL

پپتید C: میزان بهینه: 0.8 تا 3.1 ng/mL

قند خون ناشتا: میزان بهینه: 75 تا 90 mg/dL

A1C هموگلوبین: میزان بهینه: < 5.3 درصد

تری گلیسیرید: میزان بهینه: < 100 mg/dL

HDL: میزان بهینه: 59 تا 100 mg/dL

 

2- مقداری اسید آلفا لیپوئیک استفاده کنید.

 

در چندین تحقیق، اسید آلفا لیپوئیک در متعادل کردن قند خون و همچنین بهبود مقاومت به انسولین کمک کرده است. این آنتی اکسیدان همچنین ایمنی را تقویت می کند، انرژی در سلول ها را بهبود می دهد، سلول های مغز را در برابر اکسایتوتوکسیسیتی محافظت می کند و فلزات سمی اضافی را حذف می کند. مقدار دوز توصیه شده برای کنترل قند خون، 200 میلی گرم، سه مرتبه در روز است.

 

3- منیزیم

 

در تحقیقاتی که اخیرا منتشر شده محققان 5.000 نفر را حدود 15 سال مورد بررسی قرار دادند. افرادی که مقدار بیشتری منیزیم دریافت می کردند، کمتر در خطر سندروم متابولیک بودند. در یک تحقیق دیگر، محققان بیش از 1.000 نفر را به مدت 5 سال مورد بررسی قرار دادند و متوجه شدند مصرف بالای منیزیم می تواند حساسیت به انسولین را بهبود دهد. دیگر تحقیقات نشان داده که منیزیم، تری گلیسیرید و فشار خون بالا را بهبود می دهد، دو نشانه دیگر از سندروم متابولیک و دیابت.

 

4- کرومیوم خود را تقویت کنید.

 

وقتی سطح کرومیوم پایین است، سطح HDL سقوط می کند، مقاومت به انسولین افزایش می یابد و تری گلیسیرید بالا می رود. مکمل کرومیوم نشان داده که می تواند عملکرد گیرنده ها را تقویت کند. بهترین غذاهایی که منبع کرومیوم به حساب می آیند عبارتند از پیاز، گوجه فرنگی و سیب زمینی.

 

5- Nrf-2 خود را افزایش دهید.

 

پروتئین Nrf-2 در تنظیم القاء ژن آنتی اکسیدان نقش ایفا می کند. Nrf-2 همچنین ژن هایی را فعال می کند که مسئول مسیر آنتی اکسیدان و سم زدایی هستند. وقتی Nrf-2 فعال است، التهاب آرام می شود و وقتی سطح آن پایین می آید وضعیت التهاب رو به بدتر شدن می رود. بسیاری از آنتی اکسیدان های خوراکی که مشخص شده می توانند Nrf-2 را فعال کنند عبارتند از:

 

EGCG از چای سبز

کورستین از سیب

کورکومین از زردچوبه

رسوراترول از انگور

رزمارینیک اسید از رزماری

L-سولفورافان از بروکلی

Thiosulfonateallicin از سیر

 

6- از ویتامین E کمک بگیرید.

 

ویتامین E نشان داده که می تواند از حساسیت به انسولین حمایت کند. میزان مصرف استاندارد در طول یک روز 600 تا 900 میلی گرم است.

 

7- ادویه مصرف کنید.

 

بیوفلاونوئید یافت شده در دارچین می تواند فعالیت های علامت دهی انسولین در سلول های چربی را تغییر دهد. از این رو پتانسیل بالایی در کمک به درمان دیابت دارد. این ادویه همچنین نشان داده می تواند قند خون و تری گلیسیرید را در افراد مبتلا به دیابت نوع 2 به شکل قابل توجهی کاهش دهد.

 

8- روده خود را درمان کنید.

 

سلامت روده و تعادل قند خون به شکل جدایی ناپذیری با هم در ارتباط هستند. بیماری های متابولیک می توانند کارهای زیادی با دستگاه گوارشتان بکنند و ضعف سلامت روده می تواند قند خونتان را بهم بریزد. در یک تحقیق مشخص شد پیوند میکروبیوم موش های دیابتی به موش های غیر دیابتی، آنها را نیز به این بیماری مبتلا می کند! بنابراین باید بیش از گذشته به سلامت روده خود اهمیت دهید.

 

9- کمی ویتامین نور آفتاب دریافت کنید.

 

در یک تحقیق، استفاده از مکمل ویتامین D به مدت 12 هفته چربی بدن را تا 7 درصد کاهش داد. سطح پایین این ویتامین همچنین با سندروم متابولیک در ارتباط است. مقدار بهینه که باید هدف قرار دهید 60 تا 80 ng/mL است.

 

10- مصرف چربی های سالم خود را افزایش دهید.

 

یک تحقیق نشان داد قند خون بالا در افراد غیردیابتی عملکرد قسمت هایی از مغز را که به واسطه بیماری آلزایمر تحت تاثیر قرار می گیرند کاهش می دهد. به همین دلیل است که در ادبیات پزشکی، به آلزایمر دیابت نوع 3 می گویند. از سوی دیگر رژیم کتوژنیک – برنامه ای که چربی ها به جای قندها منبع اصلی تامین انرژی تان هستند – نشان داده که می تواند کارهای فوق العاده ای برای سلامت مغزتان انجام دهد.

 

چربی های سالم، نوع پایداری از انرژی را برای بدن فراهم می کنند و این کاملا بر خلاف قند است که بیشتر افراد درگیر آن هستند. به هر حال بیولوژی بهتر از هر کسی می داند، کودکان زمانی که به دنیا می آیند برای رشد مغزی و دریافت انرژی بر چربی متکی هستند که آن را از شیر مادر دریافت می کنند. برای اینکه مغزمان بتواند درست کار کند انرژی زیادی لازم است و از نگاه بیولوژیک، پایدارترین نوع انرژی برای سلامت بهینه مغز چربی های سالم هستند.

 

11- حمایت از متیلاسیون

 

متیلاسیون برای متعادل نگه داشتن قند خون سالم نیاز است. ویتامین های B فعال – مانند B9 L-Methylfolate و B6 Pyridoxyl-5-Phosphate راه هایی عالی برای حمایت از مسیر متیلاسیون هستند.

غذاهایی که باید روی آنها تمرکز کنید عبارتند از اسفناج، بامیه و برگه شلغم و گوشت هایی مانند جگر مرغ یا جگر گاوی که با علف تغذیه شده، بالاترین مقدار ویتامین B زیستی را دارند.

 

12- PPAR ها را فعال کنید.

 

PPAR ها دیگر چه چیزی هستند؟ تحقیقات نشان داده گیرنده های تکثیر فعال پراکسی زوم ( PPAR ) می توانند به بهبود مشکلات التهابی تصلب شرایین، آسم، کولیت، MS و دیگر بیماری های خودایمنی کمک کند. چند مورد از فعال کننده های PPAR که می توانید وارد زندگی خود کنید: ماهی وحشی، چای سبز، گون و زنجبیل.

 

13- امگا دریافت کنید.

 

قابلیت اسید چربی های امگا 3 این است که می توانند خطر سکته مغزی و حملات قلبی را کاهش دهند و این را اکثرا می دانیم. اما آنها قابلیت دیگری نیز دارند که ویژه دیابتی ها است: چربی های امگا 3 ( در قالب روغن ماهی )، لیپوپروتئین با چگالی خیلی کم که به صورت بالقوه خطرناک هستند را به لیپوپروتئین کمتر خطرناک تغییر می دهد که با دیابت در ارتباط هستند.

 

14- با آداپتوژن به خود کمک کنید.

 

 

آداپتوژن ها در متعادل کردن هورمون ها و التهاب فوق العاده هستند. یک تحقیق نشان داد آداپتوژن ها می توانند تا حدود زیادی تحمل گلوکز و سطح قند خون طبیعی را بعد از تنها 10 روز افزایش دهند.



:: موضوعات مرتبط: سلامت و بهداشت , ,
:: برچسب‌ها: قندخون , علائم , دیابت , کنترل ,
تاریخ : دو شنبه 6 آذر 1396
بازدید : 2767
نویسنده : وحید

عکس های حادثه

 

 

مشخصات کامل حادیثه:

 

نام کامل: حادیثه آچیق گوز (به ترکی: Hadise Açıkgöz)

 

زمینه فعالیت ها: خواننده، ترانه‌سرا، مجری، رقصنده

 

متولد: ۲۱ اکتبر ۱۹۸۵

 

زادگاه: مول (بلژیک)

 

ملیت: ترک

 

بیوگرافی حادیثه:

 

حادیثه آچیق گوز (به ترکی: Hadise Açıkgöz) (زادهٔ ۲۱ اکتبر ۱۹۸۵ (میلادی) در بلژیک)، خواننده و ترانه‌سرای معروف ترک است.

 

او حرفهٔ خوانندگی را در سال ۲۰۰۴ میلادی و با تک‌آهنگ «sweat» (به فارسی: شیرین) آغاز کرد. اولین آلبوم حادثه در بلژیک جایزهٔ «TMF» و در ترکیه جایزهٔ «Altin Kelebek» را نصیب خود کرد.

 

 

 

حادیثه در سال ۱۹۸۵ در شهر مول بلژیک به دنیا امد. پدر او تُرک و مادرش از تبار ترکهای کوموک داغستان است که از شهر سیواس ترکیه به بلژیک مهاجرت کرده‌اند. او دارای یک خواهر و یک برادر و فرزند دوم خانواده‌است. نام او قبلاً توسط پدر و مادر بزرگش انتخاب شده بود. وقتی که حادیثه ۱۱ ساله بود مادر و پدرش جدا شدند.

 

بنا به یک نظرسنجی او یکی از محبوب‌ترین خواننده‌های ترکیه‌است

حادیسه در سال ۲۰۰۶ برنامه ستاره پاپ ترکیه (ترکی:Popstar Türkiye) ارایه کرد که حدود ۲۰ میلیون بینده در هفته داشت. حادثه همچنین در سال ۲۰۰۸ توانست در کشور بلژیک جزو داوران ایکس فکتور شود، وی در سال ۲۰۱۲ داور برنامه صدا در تلویزیون ترکیه شد.

حادیسه به نفع بیماران سرطانی در کشور بلژیک به همراه بعضی از هنرمندان معروف بلژیکی کنسرتی را برگزار کرد که یک میلیون یورو حاصل فروش بلیت ان برنامه شد.

وی در ایران طرفداران بسیاری دارد، او همچنین در کشورهای دیگر خاورمیانه نیز طرفدارانی دارد.

 

آلبوم های حادیثه:

 

۲۰۰۵ Sweat (به فارسی: شیرین)

۲۰۰۸ Hadise

۲۰۰۹ Fast Life (به فارسی: زندگی سریع)

۲۰۰۹ Düm Tek Tek (به فارسی: دومین تک تک)

 

۲۰۰۹ Kahraman (به فارسی: قهرمان)



:: موضوعات مرتبط: عکس بازیگران زن , زندگی نامه افراد مشهور , ,
:: برچسب‌ها: حادثه خواننده ترک , عکس ,
تاریخ : دو شنبه 5 آذر 1396
بازدید : 1957
نویسنده : وحید

 

جلوگیری از پوسیدگی دندان با خوراکی ها:

 

ü      تخم مرغ

 

این گزینه غذایی سرشار از ویتامین دی است. این ویتامین به طور فعال با پوسیدگی دندان مبارزه می کند. ویتامین دی همچنین به جذب کلسیم در بدن و افزایش سلامت استخوان ها و دندان ها کمک بیشتری می کند.

 

ü      سیب زمینی شیرین

 

غذایی سرشار از ویتامین آ است. ویتامین آ برای عملکرد بزاق دهان حیاتی است و pH دهان شما را حفظ می کند. بنابراین مانع پوسیدگی دندان می شود. نکته شگفت انگیز این که، میزان پتاسیم موجود در این نوع سیب زمینی از موز بیشتر است.

 

ü      ماست

 

سرشار از کلسیم، ویتامین دی، و پروبیوتیک های تقویت کننده سیستم ایمنی بدن است. مواد غذایی سرشار از کلسیم در ساخت مینای دندان ها بسیار موثر هستند. برای کمک به جذب کلسیم موجود در لبنیات، مصرف ویتامین دی و مواد غذایی سرشار از منیزیم و فسفر را فراموش نکنید.

 

ü      توت فرنگی

 

غنی از ویتامین سی برای کمک به بهبود زخم های دهانی است و تقویت کننده لثه ها نیز محسوب می شود.

 

ü      کره

 

این نوع چربی منبع خوبی از ویتامین ب ۱۲ برای مبارزه با بیماری های *پریودنتال است. ویتامین ب ۱۲ در بهبود زخم های دهانی و حفظ سلامت لثه ها نیز نقش دارد. کاهش مصرف ویتامین ب ۱۲ منجر به پیشرفت عفونت های لثه مانند *ژنژیویت و در نهایت از دست رفتن دندان ها می شود. سویا، برنج، پنیر و محصولات حیوانی سرشار از ویتامین ب ۱۲ هستند.

 

*بیماری پریودنتال یا پیرادندانی periodontal disease: به بیماری بافت‌های نگهدارنده دندان‌ها گفته می‌شود. بافت‌های نگهدارنده دندان‌ها عبارتند از لثه، الیاف اتصال دهنده دندان به استخوان و بافت استخوانی اطراف دندان. اگر بهداشت دهان و دندان به درستی رعایت نشود با ایجاد پلاک دندانی و ترشح سموم از میکروب‌های آن بافتهای مجاور تحت تأثیر قرار می‌گیرند. اگر مشکلی در هر یک از اجزا، نگهدارنده دندان در استخوان ایجاد شود فرد دچار بیماری پریودنتال شده است. این بیماری در مراحل اولیه یا درگیر کردن لثه باعث ایجاد التهاب لثه می‌شود که با خونریزی در هنگام لمس یا مسواک زدن آغاز می‌شود. در مراحل بعدی با درگیر شدن الیاف نگهدارنده و استخوان به مراحل پیشرفته تری می‌رسد. با فرارسیدن حالت پیشرفته این بیماری دندان‌ها لق شده و از دست می‌روند.

 

*ژنژیویت Gingivitis: یا التهاب لثه به حالتی گفته می‌شود که پلاک‌های دندانی در خط لثه تجمع پیدا می‌کند و باعث تحریک لثه و حساس شدن آن می‌شود که گاهی خونریزی هم پیدا می‌کند.

 

ü      آووکادو

 

سطوح بالای پتاسیم در این میوه به پیشگیری از پوسیدگی دندان ها کمک می کند. پتاسیم یک ماده معدنی برای تقویت و جلوگیری از شکستگی استخوان ها نیز هست.

 

ü      آجیل

 

سرشار از فسفر برای محافظت از سلامت دندان ها است. نشان داده شده که غذاهای غنی از فسفر برای محافظت از مینای دندان و کاهش خطر ایجاد حفره های دندانی و همچنین خنثی سازی اسید در دهان موثرند.

 

ü      لوبیا

 

 

یکی از منابع غنی از پروتئین های گیاهی است و محتوای بالای فسفات در آن برای سلامت دندان ها مفید است. دندان های شما از کلسیم و فسفات تشکیل شده و بنابارین مصرف فسفات می تواند به جلوگیری از پوسیدگی دندان ها کمک کند.



:: موضوعات مرتبط: سلامت و بهداشت , ,
:: برچسب‌ها: دندان , پوسیدگی دندان , سالم ماندن دندان ,
تاریخ : یک شنبه 5 آذر 1396
بازدید : 2747
نویسنده : وحید

 

 

 

او از 5 سالگی نوازندگی پیانو را زیر نظر استاد آلمانی در مدرسه موسیقی آزاد شهر بخوم آغاز نمود و بعد از تحصیلات پدرش و پس از بازگشت به ایران علاقه خود را به موسیقی بیشتر دید و به صورت جدی تر موسیقی شرقی را دنبال کرد . پدر یکی از دوستان او استاد مسعود میردامادی صدای او را شنید و با تایید استعداد و صدای بابک جهانبخش بهترین مشوق او شد و این باعث شد تا بابک جهانبخش شروع خیلی حرفه ای را آغاز کند و دوره های آموزشی جدید را طی کرد و در سال 76 مجوز رسمی خود را از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران دریافت کرد که در آن زمان با تایید محمد علی معلم همراه بود و در همان سال یک کار را برای صدا و سیما ضبط نمود ، در اوایل ، موسیقی بابک جهانبخش سبک پاپ سنتی را دنبال می کرد اما به پیشنهاد یکی از اساتید موسیقی تغییر سبک پاپ سنتی به پاپ را به او دادند و با پذیرش این پیشنهاد باعث شد تا چند سالی وقفه در فعالیتهای او بیفتد اما در این مدت او به آموزش و فراگیری دیگر دوره های موسیقی پرداخت و سرانجام در سال 82 تولید اولین آلبوم او شروع شد و در سال 84 آلبوم چی شده را روانه بازار کرد و در همان سال هم به عنوان دومین پدیده سال انتخاب شد

آلبوم دوم او درسال 87 با نام بی اسم ، آلبوم سوم او در سال 89 با نام احساس و آلبوم چهارم او در سال 90 با نام زندگی من را منتشر کرد .

از مواردی که می توان در مورد بابک جهانبخش یاد کرد اینکه او پس از یادگیری پیانو نوازندگی گیتار را نیز فرا گرفت و سپس مبانی آهنگسازی و تنظیم دوره های تئوریک موسیقی را زیر نظر اساتید بزرگ موسیقی همچون مرتضی دلشاد مجتبی میرزاده مسعود میردامادی و....... را طی کرده و با موفقیت به اتمام رسانده است .تصاویر بابک جهانبخش
بابک جهانبخش در رزومه کاری خود اجرای چند تک آهنگ مناسبتی را نیز داردکه آنها در آلبوم هایی با نام هشت ، خاص و ...... ارائه شده است همچنین او چندین تیتراژ تلویزیونی و سینمایی را نیز اجرا کرده است .
او با برگزاری کنسرت های فراوانی در ایران و خارج از کشور تجربه بسیار خوبی در زمینه اجرای زنده دارد .
بابک جهانبخش هم اکنون در حال تهیه و انتشار آلبوم پنجم خود با نام من و بارون است که این آلبوم ، آلبوم متفاوتی از او خواهد بود ، این آلبوم به تهیه کنندگی محمد رضا خانزاده مدیر برنامه خود و مدیر عامل شرکت اکسیر نوین در حال تهیه می باشد .

دانلود البوم بی نام


دانلود البوم چی شده

دانلود البوم کالکشن

 

دانلود البوم  احساس

 

دانلود البوم منو بارون



:: موضوعات مرتبط: عکس بازیگران و خوانندگان مرد , زندگی نامه افراد مشهور , خوانندگان معروف , ,
:: برچسب‌ها: بابک جهانبخش , زندگی نامه , تصاویر , دانلود اهنگ ,
تاریخ : یک شنبه 5 آذر 1396
بازدید : 1212
نویسنده : وحید

 

۱. نوشیدنی چربی سوز خیار
این نوشیدنی گوارا شامل مواد زیر است:

۱ عدد خیار؛
یک دسته‌ی کوچک جعفری؛
۱ عدد لیمو؛
۱ قاشق غذاخوری زنجبیل تازه‌ی رنده شده (اگر زنجبیل تازه در دسترس‌تان نبود می‌توانید از مقداری پودر آن هم استفاده کنید)؛
۱ قاشق غذاخوری آب آلوئه‌ورا (صبرزرد)؛
نصف لیوان آب.
تمام این مواد را با هم مخلوط کنید (می‌توانید آنها را در مخلوط‌کن بریزید و خوب میکس کنید). این نوشیدنی را می‌توانید به مدت یک ماه هر شب قبل از خواب میل کنید. بعد از یک ماه اگر فکر کردید که بهتر است مصرف آن را ادامه بدهید، می‌توانید با یک هفته وقفه، خوردن آن را برای یک دوره‌ی یک‌ ماهه‌ی دیگر شروع کنید.
۲. نوشیدنی لاغری خیار تازه و لیمو ترش
اسم این نوشیدنی را گذاشته‌ام نوشیدنی طراوت‌بخش. موادی که در آن به‌کار رفته است عبارتند از:

۱ عدد لیمو ترش؛
۲ عدد خیار؛
۱ عدد پرتقال بزرگ؛
مقداری عسل و نعنا (اگر طعم آنها را دوست ندارید می‌توانید از آنها استفاده نکنید)؛
حدود ۱ لیتر آب (در صورت تمایل می‌توانید از آب‌ گازدار استفاده کنید)؛
یکی از خیارها را رنده کنید و در مخلوط‌کن بریزید، آب پرتقال و لیموترش را به آن اضافه کنید و با آب و عسل خوب مخلوط کنید. خیار دیگر را حلقه حلقه کنید و به همراه تمام مواد دیگر در یک پارچ یا لیوان بزرگ بریزید. اگر طعم تند و تروتازه‌ای مثل نعناع را با این ترکیبات می‌پسندید، مخلوط‌تان را با برگ‌های نعنا به‌عنوان چاشنی تزئین و میل کنید.
۳. نوشیدنی لاغری گلابی و مریم‌گلی
برای نوشیدنی خوش طعم مریم‌گلی و گلابی باید این مواد را در اختیار داشته باشید:

۱۰ عدد برگ تازه‌ی مریم‌گلی؛
۱ عدد لیموترش؛
۲۵۰ میلی‌لیتر آب گلابی (می‌توانید آب گلابی تازه را خودتان در منزل بگیرید. اگر از آب میوه‌های صنعتی استفاده کنید، مراقب باشید زیاد شیرین نباشد)؛
۲۵۰ میلی‌لیتر آب (اگر دوست دارید آب‌گازدار اضافه کنید)؛
۱عدد گلابی؛
کمی یخ.
لیموها را حلقه‌ حلقه و گلابی را نگینی خرد کنید و در یک پارچ بریزید و کنار بگذارید. مریم‌گلی‌ها را ریز کنید یا در میکسر خرد کنید تا به‌صورت خمیر در بیاید. یخ‌ها را در مخلوط‌کن بریزید و خرد کنید. آب گلابی و نعنا را هم اضافه و مخلوط کنید. سپس مخلوط‌تان را به لیموها و گلابی‌های خرد شده اضافه کرده، میل کنید و لذت ببرید.
۴. نوشیدنی چربی سوز گریپ‌فروت و دارچین
این ‌هم یکی دیگر از نوشیدنی‌های محبوب من است که از این مواد تشکیل شده است:

۵۰۰ میلی‌لیتر (نیم لیتر) آب گریپ‌فروت (می‌توانید از آب یک گریپ‌فروت تازه‌‌ استفاده کنید یا آب گریپ‌فروت صنعتی بدون شکر بخرید)؛
۵۰۰ میلی‌لیتر آب گازدار؛
۱ لیوان آب؛
۲ عدد چوب دارچین؛
مقدار خیلی کمی تخم رازیانه؛
برگ نعناع؛
مقداری یخ؛
کمی شکر.
آب، دارچین و شکر را در ظرفی مخلوط کنید و ۵ تا ۱۰ دقیقه روی حرارت بگذارید تا شکر کاملا حل شود و ترکیب به‌صورت شربت دربیاید. شربت را کنار بگذارید تا سرد شود. آب میوه، نعنا و رازیانه را به آن اضافه کنید و در پارچی به همراه یخ با هم مخلوط کنید. نوشیدنی شما آماده است. نوش جان!
۵. نوشیدنی لاغری انرژی‌بخش لیمو
لیمو ترش به خاطر در دسترس بودن، طعم و مزه‌ی بی‌نظیر و خاصیت‌های زیادی که دارد در تهیه‌ی اکثر نوشیدنی‌های انرژی‌بخش مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته باید بدانید لیمو میزان قابل توجهی قند دارد و آن را در نظر بگیرید. حالا ببینیم در این نوشیدنی خوش طعم چه خوراکی‌های دیگری وجود دارد:

۵ عدد لیمو؛
۱ لیتر آب (توصیه می‌کنم برای هیجان‌انگیزتر شدن نوشیدنی‌تان از آب گازدار استفاده کنید)؛
یخ؛
کمی نعنا.
لیمو به تنهایی آن‌قدر جذاب است که احتیاج به همراهی خوراکی خاص دیگری ندارد. آب ۴ عدد از لیموها را بگیرید و یکی را حلقه حلقه کنید و کنار بگذارید، آب لیموها را با آب مخلوط کنید و همراه با یخ، نعنا و لیموهای حلقه شده میل کنید.



:: موضوعات مرتبط: لاغری , ,
:: برچسب‌ها: نوشیدنی , لاغری , لاغری سریع ,
تاریخ : شنبه 4 آذر 1396
بازدید : 1533
نویسنده : وحید

 

 

 

بیوگرافی امید حاجیلی

امید حاجیلی خواننده سبک پاپ متولد دوم مهر 1362 در شهر تهران است. تخصص اصلی او نوازندگی ساز ترومپت و آهنگ سازی بوده که به تدریج به سمت خوانندگی کشیده شد. او آلبوم های آلگرو و حاجیلیتو و دارکوب را تا الان منتشر کرده (در آلبوم دارکوب نوازنده ترومپت بوده).

وی از کلاس اول ابتدایی نواختن تمبک را بصورت تجربی کنار یکی از برادرانش که نوازنده سنتور بود تجربه کرد. از سوم ابتدایی و در سن نه سالگی به نواختن سازهای کیبورد و پیانو پرداخت.

 

او پس از گذراندن دوران ابتدایی و از کلاس اول راهنمایی پس از انکه آزمون های بسیاری را پشت سر گذاشت وارد هنرستان موسیقی پسران شد. در هنرستان موسیقی ابتدا نواختن ویولن را آغاز کرد ولی بدلیل بی علاقگی به این ساز آن را کنار گذاشت و به ترومپت روی آورد.

 

حاجیلی در این زمان به صورت خودآموز در کنار ترومپت آموختن پرکاشن و درام را نیز آموخت. در سال 1377 از هنرستان فارغ التحصیل شد و تا لیسانس در همنجا ادامه داد و بعد از آن مدرک کارشناسی ارشد موسیقی را دانشگاه هنر اخذ نمود.

امید حاجیلی استاد سابق دانشکده موسیقی صداوسیما و استاد حال حاضر دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد است. او یکی از حرفه ای ترین نوازندگان ساز ترمپت میباشد که در بسیار از آلبوم های مطرح خوانندگان ایرانی حضور دارد.

 

حاجیلی سابقه ده سال نوازندگی در ارکستر سمفونیک تهران ، ارکستر فیلارمونیک تهران ، ارکستر سمفونیک صدا و سیما و …

 

او آهنگ‌ساز و تنظیم کننده چندین ترک در آلبوم‌های مختلف و همکاری با خوانندگانی همچون علیرضا عصار ، سیروان خسروی ، محسن چاوشی ، علی لهراسبی ، خشایار اعتمادی ، حمید حامی ، نیما مسیحا ، اميرانوش ، شاهکار بینش پژوه ، محمد زارع ، جمشید عزیزخانی را داشته است و همچنین رهبر ارکستر چند گروه پاپ از جمله ناصر عبداللهی و رضا صادقی نیز بوده است.

دانلود فول البوم الگرو



:: موضوعات مرتبط: عکس بازیگران و خوانندگان مرد , خوانندگان معروف , ,
:: برچسب‌ها: امید حاجیلی , عکس , بیوگرافی , دانلود البوم ,
تاریخ : جمعه 3 آذر 1396
بازدید : 1045
نویسنده : وحید



:: موضوعات مرتبط: عکس بازیگران زن , ,
:: برچسب‌ها: عکس , ازاده نامداری ,
تاریخ : جمعه 3 آذر 1396
بازدید : 1152
نویسنده : وحید

راهکارهای لاغزی

 

چگونه به سرعت لاغر شویم.

چندگام تا لاغری سریع

 

رژیم لاغری سریع و موثر را می توان از افرادی را که در این زمینه تجربه داشته اند و به واسطه ی رژیم های لاغری خاص به وزن ایده آل رسیده اند جویا شد که یک سری از آنها را در ادامه می خوانید.

روزگار بر مدار لاغرها می چرخد. اگر کمی بیش از حد مجاز وزن داشته باشید نه لباس خوبی خواهید یافت و نه حس و حال خوبی خواهید داشت. جامعه پر شده است از باشگاه و ایروبیک و قرص لاغری و حتی در این اواخر مواد مخدری که می خواهد ابرو را صاف کند و فرد را کمی لاغرتر اما چشم را هم کور می کند و خانواده ای را گرفتار.

 

در این شرایط، بازفید، یکی از معتبرترین سایت های خبری جهان به بررسی عجیب و غریب ترین رژیم های لاغری در جهان پرداخته است؛ بررسی ای که نشان می دهد بشریت برای کمی لاغرتر شدن چه کارها که انجام نداده است.

در دهه 1820، یک رژیم غذایی متداول، رژیم سرکه بوده است. سرکه با آب و یک تخم مرغ خام که در چای انداخته و صرف می شده است. سرکه هنوز هم به عنوان یک رژیم غذایی مورد استفاده قرار می گیرد اما نه با این ترکیب. خصوصا ترکیب تخم مرغ خام با چای که خیلی فاجعه به نظر می رسد و شاید بیش از این که مفید باشد مضر است. تا جایی که سایت بازفید می گوید لرد بایرن، شاعر معروف انگلیسی در سی و شش سالگی به دلیل استفاده از این رژیم غذایی مرده است.

سال 1903 یک رژیم غذایی دیوانه وار و عجیب و غریب دیگر مد شد. در آن زمان می گفتند اگر دوست دارید رژیم بگیرید هر لقمه از غذا را 32 مرتبه بجوید و آن گاه باقیمانده را در ظرف خود برگردانید. حتما شما هم مثل من حالتان کمی بد شده است. معلوم نیست چنین نسخه ای چگونه در یک مهمانی رسمی یا حتی غیررسمی و دوستانه می تواند اجرا شود. البته هم در موازین علمی و هم در توصیه های دینی ما آمده که غذا باید به آرامی خورده شود. محققان می گویند یک غذای نرم باید بین پنج تا ده مرتبه و یک غذای سخت باید تا 30 مرتبه جویده شود. با وجود این حتی اگر اثر جویدن پذیرفته شود در مورد خالی کردن بقیه غذای جویده شده نمی توان مذاکره کرد.

17 سال بعد یک رژیم فوق العاده موثر دیگر وارد فضای لاغری شد. هر وقت دوست دارید غذا بخورید یک نخ سیگار دود کنید. این رژیم برای زمانی بود که ادعا می شد بین نیکوتین و اشتها رابطه مستقیمی برقرار است و چنین ادعایی مورد استفاده کارخانه های سیگارسازی، بخصوص برای جلب مشتریان خانم به کار رفته است. با این حال این فرضیه این روزها به طور کامل مورد تردید قرار گرفته است. حالا فرض محال اگر لاغری با سیگار اتفاق بیفتد، آدم باید برود سیگار بکشد؟ مضرات خود سیگار پس چه می شود، قرار است کاهش وزن به چه قیمتی به دست بیاید؟

عقیده ها در مورد لاغری از گذشته تا کنون

 

با گذشت زمان پیشنهادها برای اصلاح اوضاع بدتر می شد. در سال های دهه 1950 به مردم توصیه رقت انگیزتری شد؛ یک بچه کرم بخورید تا لاغر شوید! می گفتند آن کرم با استفاده از مواد غذایی خورده شده توسط فرد رشد می کند و مانع چاقی می شود. با وجود این، نحوه متقاعد کردن یک انسان برای خوردن یک کرم زنده، سوالی است که باید از پیشنهاد دهندگان این رژیم غذایی پرسیده شود.

سال 1954 یک رژیم ظاهرا علمی به مردم پیشنهاد شد. یک نان، یک تکه گوشت، یک میوه و یک سبزی بخورید و پس از آن هورمون HCG یا گنادوتروپین جفتی انسان را به بدن تزریق کنید. فارغ از بحث های علمی پیرامون این رژیم، نفس استفاده از داروی خارجی برای لاغری نکته ای است که می تواند به عنوان سنگ بنای کج دیوار رژیم لاغری دیده شود. چیزی که این روزها در مورد قرص های لاغری هم گفته می شود.

در دهه 1990، به مردم توصیه شد وعده غذایی با غذای نوزادان برای خود مهیا کنند و به وسیله آن رژیم بگیرند. خاصیت این وعده های غذایی این است که در حجم کم، کالری بسیار بالایی دارد و البته برای بسیاری از افراد نوستالژیک هم هست. با وجود این تصور باز کردن سرلاک توسط یک مدیرعامل در سلف سرویس اداره هم بسیار خنده دار است.

سال 2000 ، بشریت به یک رژیم خارق العاده دیگر رسید. هر روز بیش از پنج گلوله پنبه ای را آغشته به آبمیوه کنید و بخورید! این باعث می شود که معده شما پر شود بدون این که به وزن شما افزوده شود. با این حال مخترعان این رژیم غذایی ندانستند که چنین کاری می تواند باعث انسداد روده شود و هزار مشکل جدید برای فرد متقاضی لاغری ایجاد کند.

سال 2010 به مردم آمریکا توصیه شد نوعی کیک به نام توینکی را امتحان کنند. این نوع کیک در سال های 1930 به بازار آمریکا آمد و بیشتر از آن که یک رژیم غذایی معتبر باشد به نظر یک تبلیغ تجاری برای شرکت تولیدکننده این کیک ها بود.

 

این روزها هم به طور گسترده به مردم توصیه شده که هر چه دوست دارند بخورند ولی از یک نوع ماده غذایی باشد. مثلا سه پرتقال در یک روز بخورید. ظاهرا این مشابه بودن غذا باعث خواهد شد در نهایت لاغری به سراغتان بیاید. البته باید بدانید در این صورت حجمی از مواد غذایی مورد نیاز بدن را در اختیار نخواهید داشت. حالا اگر به دنبال لاغری هستید دور این رژیم های عجیب و غریب را خط بکشید و به این بیاندیشید که هیچ چیز مهم تر از سلامتی شما نیست.

 



:: موضوعات مرتبط: لاغری , ,
:: برچسب‌ها: لاغر , لاغری سریع ,
تاریخ : چهار شنبه 1 آذر 1396
بازدید : 933
نویسنده : وحید



:: موضوعات مرتبط: عکس های جالب , ,
:: برچسب‌ها: رکوردهای گینس , قد بلندترین مرد دنیا ,
تاریخ : چهار شنبه 1 آذر 1396
بازدید : 857
نویسنده : وحید



:: موضوعات مرتبط: عکس های جالب , ,
:: برچسب‌ها: رکوردهای گینس , بزرگترین موش دنیا ,
تاریخ : چهار شنبه 1 آذر 1396
بازدید : 881
نویسنده : وحید



:: موضوعات مرتبط: عکس های جالب , ,
:: برچسب‌ها: رکوردهای گینس , بزرگترین گوسفند دنیا ,
تاریخ : چهار شنبه 1 آذر 1396
بازدید : 1003
نویسنده : وحید
تاریخ : چهار شنبه 1 آذر 1396
بازدید : 923
نویسنده : وحید

 

بزرگترین سگ دنیا



:: موضوعات مرتبط: عکس های جالب , ,
:: برچسب‌ها: رکوردهای گینس , بزرگترین سگ دنیا ,

به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دنیای عکس ،دانلود رمان و آدرس zoodbia.Loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com