لاغری سریع


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 3 آذر 1396
بازدید : 1165
نویسنده : وحید

راهکارهای لاغزی

 

چگونه به سرعت لاغر شویم.

چندگام تا لاغری سریع

 

رژیم لاغری سریع و موثر را می توان از افرادی را که در این زمینه تجربه داشته اند و به واسطه ی رژیم های لاغری خاص به وزن ایده آل رسیده اند جویا شد که یک سری از آنها را در ادامه می خوانید.

روزگار بر مدار لاغرها می چرخد. اگر کمی بیش از حد مجاز وزن داشته باشید نه لباس خوبی خواهید یافت و نه حس و حال خوبی خواهید داشت. جامعه پر شده است از باشگاه و ایروبیک و قرص لاغری و حتی در این اواخر مواد مخدری که می خواهد ابرو را صاف کند و فرد را کمی لاغرتر اما چشم را هم کور می کند و خانواده ای را گرفتار.

 

در این شرایط، بازفید، یکی از معتبرترین سایت های خبری جهان به بررسی عجیب و غریب ترین رژیم های لاغری در جهان پرداخته است؛ بررسی ای که نشان می دهد بشریت برای کمی لاغرتر شدن چه کارها که انجام نداده است.

در دهه 1820، یک رژیم غذایی متداول، رژیم سرکه بوده است. سرکه با آب و یک تخم مرغ خام که در چای انداخته و صرف می شده است. سرکه هنوز هم به عنوان یک رژیم غذایی مورد استفاده قرار می گیرد اما نه با این ترکیب. خصوصا ترکیب تخم مرغ خام با چای که خیلی فاجعه به نظر می رسد و شاید بیش از این که مفید باشد مضر است. تا جایی که سایت بازفید می گوید لرد بایرن، شاعر معروف انگلیسی در سی و شش سالگی به دلیل استفاده از این رژیم غذایی مرده است.

سال 1903 یک رژیم غذایی دیوانه وار و عجیب و غریب دیگر مد شد. در آن زمان می گفتند اگر دوست دارید رژیم بگیرید هر لقمه از غذا را 32 مرتبه بجوید و آن گاه باقیمانده را در ظرف خود برگردانید. حتما شما هم مثل من حالتان کمی بد شده است. معلوم نیست چنین نسخه ای چگونه در یک مهمانی رسمی یا حتی غیررسمی و دوستانه می تواند اجرا شود. البته هم در موازین علمی و هم در توصیه های دینی ما آمده که غذا باید به آرامی خورده شود. محققان می گویند یک غذای نرم باید بین پنج تا ده مرتبه و یک غذای سخت باید تا 30 مرتبه جویده شود. با وجود این حتی اگر اثر جویدن پذیرفته شود در مورد خالی کردن بقیه غذای جویده شده نمی توان مذاکره کرد.

17 سال بعد یک رژیم فوق العاده موثر دیگر وارد فضای لاغری شد. هر وقت دوست دارید غذا بخورید یک نخ سیگار دود کنید. این رژیم برای زمانی بود که ادعا می شد بین نیکوتین و اشتها رابطه مستقیمی برقرار است و چنین ادعایی مورد استفاده کارخانه های سیگارسازی، بخصوص برای جلب مشتریان خانم به کار رفته است. با این حال این فرضیه این روزها به طور کامل مورد تردید قرار گرفته است. حالا فرض محال اگر لاغری با سیگار اتفاق بیفتد، آدم باید برود سیگار بکشد؟ مضرات خود سیگار پس چه می شود، قرار است کاهش وزن به چه قیمتی به دست بیاید؟

عقیده ها در مورد لاغری از گذشته تا کنون

 

با گذشت زمان پیشنهادها برای اصلاح اوضاع بدتر می شد. در سال های دهه 1950 به مردم توصیه رقت انگیزتری شد؛ یک بچه کرم بخورید تا لاغر شوید! می گفتند آن کرم با استفاده از مواد غذایی خورده شده توسط فرد رشد می کند و مانع چاقی می شود. با وجود این، نحوه متقاعد کردن یک انسان برای خوردن یک کرم زنده، سوالی است که باید از پیشنهاد دهندگان این رژیم غذایی پرسیده شود.

سال 1954 یک رژیم ظاهرا علمی به مردم پیشنهاد شد. یک نان، یک تکه گوشت، یک میوه و یک سبزی بخورید و پس از آن هورمون HCG یا گنادوتروپین جفتی انسان را به بدن تزریق کنید. فارغ از بحث های علمی پیرامون این رژیم، نفس استفاده از داروی خارجی برای لاغری نکته ای است که می تواند به عنوان سنگ بنای کج دیوار رژیم لاغری دیده شود. چیزی که این روزها در مورد قرص های لاغری هم گفته می شود.

در دهه 1990، به مردم توصیه شد وعده غذایی با غذای نوزادان برای خود مهیا کنند و به وسیله آن رژیم بگیرند. خاصیت این وعده های غذایی این است که در حجم کم، کالری بسیار بالایی دارد و البته برای بسیاری از افراد نوستالژیک هم هست. با وجود این تصور باز کردن سرلاک توسط یک مدیرعامل در سلف سرویس اداره هم بسیار خنده دار است.

سال 2000 ، بشریت به یک رژیم خارق العاده دیگر رسید. هر روز بیش از پنج گلوله پنبه ای را آغشته به آبمیوه کنید و بخورید! این باعث می شود که معده شما پر شود بدون این که به وزن شما افزوده شود. با این حال مخترعان این رژیم غذایی ندانستند که چنین کاری می تواند باعث انسداد روده شود و هزار مشکل جدید برای فرد متقاضی لاغری ایجاد کند.

سال 2010 به مردم آمریکا توصیه شد نوعی کیک به نام توینکی را امتحان کنند. این نوع کیک در سال های 1930 به بازار آمریکا آمد و بیشتر از آن که یک رژیم غذایی معتبر باشد به نظر یک تبلیغ تجاری برای شرکت تولیدکننده این کیک ها بود.

 

این روزها هم به طور گسترده به مردم توصیه شده که هر چه دوست دارند بخورند ولی از یک نوع ماده غذایی باشد. مثلا سه پرتقال در یک روز بخورید. ظاهرا این مشابه بودن غذا باعث خواهد شد در نهایت لاغری به سراغتان بیاید. البته باید بدانید در این صورت حجمی از مواد غذایی مورد نیاز بدن را در اختیار نخواهید داشت. حالا اگر به دنبال لاغری هستید دور این رژیم های عجیب و غریب را خط بکشید و به این بیاندیشید که هیچ چیز مهم تر از سلامتی شما نیست.

 





:: موضوعات مرتبط: لاغری , ,
:: برچسب‌ها: لاغر , لاغری سریع ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دنیای عکس ،دانلود رمان و آدرس zoodbia.Loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com