اس ام اس و پیامک سالروز ازدواج


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 5 بهمن 1393
بازدید : 2779
نویسنده : وحید

اس ام اس سالگرد ازدواج
اس ام اس سالگرد ازدواج عاشقانه
SMS SalGard Ezdevaj AsheQane



عزیزم اگر در تمام لحظاتی که در یکسال گذشته
به یاد تو بودم یک شاخه گل به تو هدیه میدادم
الان در باغ بزرگی از گل قدم می زدیم
سالگرد پیوند من و تو مبارک



اس ام اس سالگرد ازدواج عاشقانه
SMS SalGard Ezdevaj AsheQane



هیچ اتفاقی در دنیا مهمتر از
انتخاب یک همسفر برای بقیه عمر نیست
عزیزم و همسفر دائمی من
سالگرد پیوندمان مبارک



اس ام اس سالگرد ازدواج عاشقانه
SMS SalGard Ezdevaj AsheQane



مهتاب برف زیبا و سفید  را به آرامی نوازش می کند
و شبی رویایی و افسونگر را نوید می دهد
در آن شب آرام و سفید فقط عشق است که جریان دارد
و لب های عاشق و معشوق را به سوی هم می راند
و سکوت همه جا را فرا گرفته است
تنها یک زمزمه به گوش می رسد
همسرم دوستت دارم برای همیشه
همسر با وفایم من برای همسفر شدن با تو
از تمام دلبستگی‌ هایم گذشتم
حال منم و یک بغل پر از گل های عاشقی
تو وعده سبزشدن دل کویر مرا دادی
و بغض بی پایان مرا فرونشاندی
وقتی که باران نمی‌بارد
تو مهربانی ببار ای گل همیشه بهار من



اس ام اس سالگرد ازدواج جدید
SMS SalGard Ezdevaj Jadid



عزیزم
سالگرد یکی شدنتان را تبریک می گویم
برایت آرزوی بهترین ها را در کنار همسرت دارم



اس ام اس سالگرد ازدواج جدید
SMS SalGard Ezdevaj Jadid



همسر عزیزم
تو بهترین بهانه برای زندگی من هستی
آرزومندم سایه‌ات همیشه برسرم گسترده باشد
سالگرد ازدواجمان مبارک




:: موضوعات مرتبط: مطالب جالب , اس ام اس های جدید , ,
:: برچسب‌ها: اس ام اس سالروز ازدواج , پیامک سالروز ازدواج , پیامک های جدید , اس ام اس های جدید ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دنیای عکس ،دانلود رمان و آدرس zoodbia.Loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com