ناگفته های امیریل ارجمند و همسرش+تصاویر


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 29 اسفند 1394
بازدید : 1623
نویسنده : وحید

امیریل ارجمند و یاسمینا باهر، دومین عید از زندگی مشترك‌شان را تجربه می‌كنند و حال و هوای بهاری خاصی در زندگی‌شان جریان دارد. آنها صداقت خاصی در كلام و رفتارشان دارند و همین صداقت در زندگی‌شان نیز كاملا نمود دارد و معتقد هستند كه صداقت می‌تواند پایه اصلی یك زندگی باشد. در روزهای منتهی به نوروز با این زوج دوست‌داشتنی برای خرید جام و آینه كه یكی از اجزای سفره هفت‌سین است، همراه شدیم

حس عجیب و زیبای نوروز
امیریل: همیشه نوروز برای من معنی زنده‌شدن و تولد دوباره را دارد. این حس را دارم كه اگر دردی یا رنجی داری یا چیزی آزارت می‌دهد با تمام شدن زمستان آن را كنار می‌گذاری و با حس تازه‌ای وارد نوروز می‌شوی. نوروز تازگی را در روحیه انسان ایجاد می‌كند كه این تازگی در طبیعت و شهر و انسان‌ها نمایان است.
یاسمینا: نوروز برای من یك حس دوگانه دارد؛ هم خوشحال‌كننده است و هم ناراحت‌كننده. به این دلیل ناراحت‌كننده است كه حس می‌كنم یك سال دیگر گذشته و چه كارهای عقب‌افتاده‌ای داشته‌ام كه موفق به انجام آنها نشده‌ام یا خدایی‌ناكرده چه كسانی را از دست داده‌ام و حتی اینكه یك‌سال پیرتر شده‌ام كه این جنبه‌های غم‌انگیز عید برای من است ولی جنبه‌های مثبت آن همیشه بیشتر و مهم‌تر است؛ اینكه همه‌چیز شروعی تازه پیدا می‌كند. از فصل بهار گرفته تا طبیعت و زندگی و. . . همه و همه وارد زندگی تازه‌ای می‌شوند و این انرژی و حس مثبت را به انسان نیز انتقال می‌دهند.
عیدی‌های جالب و عجیب
امیریل: همه چیز در نوروز جالب است؛ چراكه برای هر اتفاق و هر سنتی یك تحلیل وجود دارد و معنی خاصی دارد اما برای من جالب‌ترین موضوع در نوروز این است كه آدم‌ها به هم نزدیك‌تر می‌شوند، به همدیگر لبخند می‌زنند و این اتفاقی است كه حاصل سنت‌ها و نمادهای نوروز است.
یاسمینا: عیدی گرفتن برایم خیلی جالب است. (باخنده) البته الان عیدی‌ گرفتن‌ها هم بیشتر شده است و به جز خانواده خودم، خانواده همسرم هم به من عیدی می‌دهند و عیدی گرفتن از دوتا خانواده واقعا جذاب و جالب است. البته ناچار هستم به خواهرزاده و برادرزاده‌ام عیدی بدهم ولی دركل دوست دارم بیشتر عیدی بگیرم.

امیریل: من هم تا زمانی‌كه عیدی می‌گرفتم رابطه‌ام با عیدی خیلی خوب بود، (باخنده) هرچند حالا هم كه عیدی می‌دهم باز هم رابطه خوبی با عیدی دارم؛ البته وقتی كار می‌كنیم و بتوانیم حقوق‌مان را سرموقع بگیریم، قطعا رابطه بهتری هم با عیدی دادن پیدا می‌كنیم. من از كودكی دوست داشتم عیدی‌هایم را جمع كنم و درواقع تنها زمانی بود كه استقلال مالی پیدا كرده و برای پولم برنامه‌ریزی می‌كردم و حالا هم به دلیل همین حس دوست ‌دارم به دیگران عیدی دهم.
جام و آینه و خاطره‌بازی
یاسمینا: خرید جام و آینه برای سفره هفت‌سین مجله ایده‌آل، دقیقا مرا یاد زمانی انداخت كه نزدیك مراسم ازدواج‌مان بودیم و با مادرهمسرم رفتیم جام و آینه خریدیم. جالب است كه موقع عكاسی به این موضوع فكر می‌كردم كه چقدر زود گذشت و حالا كه دومین عید زندگی مشترك را پشت‌سر می‌گذارم، همه آن خاطرات برایم زنده شد.
امیریل: جام و آینه مرا یاد فضای ازدواج و سفره عقد خودم انداخت و شیرینی شروع زندگی مشترك‌مان با یاسمینا.
خدا را فراموش نكنیم
یاسمینا: برای همه اول از همه آرزوی سلامتی می‌كنم چون مهم‌ترین چیز در زندگی همین است. بابت داشته‌ها و نداشته‌ها خداوند را شكر كنید چون قطعا حكمتی در تمام آنها بوده است. همیشه قدر خانواده و اطرافیان‌تان را بدانید و عشق را هرگز فراموش نكنید چون بدون عشق نمی‌توان زندگی كرد.

امیریل: حس می‌كنم چون نوروز فضای قدرتمندتری دارد و مردم كدورت‌ها را كنار می‌گذارند و به هم نزدیك‌تر هستند، در نتیجه خداوند هم نگاه ویژه‌تری به آدم‌ها دارد و صدای مردم بهتر به گوش خداوند می‌رسد. حس می‌كنم در این ایام هركسی آرزویی كند، برآورده می‌شود. آرزوی من برای همه و همه این است كه ان‌شاءالله همیشه سالم و سلامت باشند و در كنار هم به آرامش برسند. هیچ‌وقت خدا را فراموش نكنند و آرزو می‌كنم كه خداوند همیشه به ما نگاه كند.





:: موضوعات مرتبط: زندگی نامه افراد مشهور , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دنیای عکس ،دانلود رمان و آدرس zoodbia.Loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com