عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 3 آذر 1388
بازدید : 3418
نویسنده : وحید

چگونه فعالیت خود را شروع کنم؟

برای شروع کار روی گزینه "مشاهده تبلیغات"کلیک کنید. وارد صفحه ای می شوید که متشکل از سلول های آبی مستطیل شکل است. روی اولین سلول آبی کلیک کنید. بعد از کلیک روی آگهی، تیک سبز رنگی ظاهر می شود. روی تیک سبز رنگ کلیک کرده تا به صفحه آگهی هدایت بشید. با توجه به مدت زمان اگهی (بین 15 تا 30 ثانیه پیام مبلغ و امتیاز به حساب شما واریز شد) ظاهر می شود. صفحه را ببندید به صفحه آگهی ها بازگردید. برای تمامی آگهی ها مراحل قبلی را طی کنید. بعد از اتمام مراحل روی پنل کاربری در بالای سایت کلیک کنید. در قسمت پنل کاربری میتوانید حساب جاری  خود را مشاهده کنید. در همان قسمت، حساب دیگری به اسم حساب سپرده دیده می شود که بعدا راجع به آن توضیح خواهم داد. خب شما روزانه باید آگهی ها را مشاهده کنید تا مبلغ فوق (120 تومان) به طور روزانه به حساب جاری موجود در پنل کاربری) اضافه شود. بعد از یک ماه فعالیت مبلغی حدود 3600 تومان به حساب جاری شما افزوه خواهد شد. در برابر زحمتی که می کشید،این مبلغ واقعا ناچیز و غیرمنصفانه است. پس برای کسب سود بیشتر چیکار کنم؟ برای اینکار باید زیرمجموعه بخرید.

زیرمجموعه چیست؟

زیرمجموعه کسی نیست جز کاربر دیگری همانند شما که روزانه روی تبلیغات کلیک کرده و مبلغی در برابر مشاهده تبلیغات دریافت می کند. چنانچه شما زیرمجموعه بخرید، مبلغی از کلیک های او به حساب جاری شما اضافه می شود. هر چه تعداد بیشتری زیرمجموعه بخرید سود بیشتری کسب خواهید کرد.

چگونه زیرمجموعه خریداری کنم؟

برای خرید زیر مجموعه باید مبلغ کافی در حساب سپرده خود داشته باشید. مبلغ حساب سپرده غیرقابل برداشت می باشد و فقط از آن می توانید برای خرید زیرمجموعه، تمدید زیر مجموعه .... استفاده کنید. برای مشاهده حساب سپرده روی پنل کاربری (درقسمت بالای سایت) کلیک کنید. حال می توانید حساب سپرده خود را مشاهده نمایید. اگر مبلغ حساب سپرده کافی باشد می توانید زیرمجموعه خریداری نمایید ولی چنانچه مبلغ آن ناچیز بود می توانید آن را افزایش دهید. برای افزایش مبلغ حساب سپرده ابتدا در قسمت تولبار سایت (نوار قرمز رنگ در بالای سایت) روی گزنیه "افزایش موجودی" کلیک کنید. بعد از کلیک شما با دو گزینه مواجه می شوید:

 

حساب سایت:

 از این گزینه می توانید مبلغ موجودی در حساب جاری را به حساب سپرده منتقل کنید.

حساب پارس پال:  

این گزینه برای انتقال وجه از حساب بانکی (بوسیله کارتهای عضو شتابهر نوع بانکی قابل قبول است) به حساب سپرده سایت می باشد.روی گزینه حساب پارس پال کلیک کرده و مبلغ مورد نظر خود را انتخاب کنید سپس روی مربع خاکستری رنگ "با عنوان پارس پال" کلیک کنید تا به صفحه پارسپال هدایت شوید. در صفحه مربوطه نوع بانک خود را مشخص کنید. بعد از انتخاب بانک در قسمت پایین صفحه روی گزینه"اتصال به درگاه بانک کلیک کنید" تا به بانک مورد نظر هدایت شوید. بعد از وارد شدن به درگاه بانک مربوطه بعد از وارد کردن شماره کارت، رمز دوم ... روی گزینه تائید کلیک کنید. به صفحه ای هدایت می شوید که اطلاعات خرید شما، نمایش داده می شود. حتما این اطلاعات را کپی کرده در سیستم خود ذخیره کنید چرا که اگر زمانی خرید شما ناموفق بود و مبلغ از حساب بانکی شما کسر شد بتوانید موضوع را پیگیری کنید. روی تکمیل فرآیند خرید کلیک کنید و اندکی صبر کنید تا به سایت آواباکس بازگردید. در نهایت باید پیام "نقل و انتقال انجام شد "را مشاهده کنید. به قسمت پنل کاربری رفته و مبلغی را که از این طریق به حساب سپرده خودتون انتقال دادید، مشاهده کنید. بعد از انجام مراحلی که توضیح داده شد، می توانید زیر مجموعه بخرید. چگونه؟

مراحل خرید زیرمجموعه:

درقسمت تولبار سایت روی گزینه خرید و سپس زیرمجموعه اجاره ای کلیک کنید. زیرمجموعه اجاره ای که می خرید یک ماه اعتبار داشته و قیمت آن در حال حاضر 450 تومان است. ولی زیرمجموعه مستقیم 20000 تومان بوده و برای همیشه اعتبار دارد. برای شروع کار بهتر است زیرمجموعه اجاره ای بخرید. بعد از انتخاب زیرمجموعه اجاره ای به صفحه ای هدایت می شوید که تعدادی عدد پشت سر هم چیده شده اند( 5-10-20-40).  منظور از این اعداد تعداد زیرمجموعه هاست. با توجه به هزینه خود تعداد زیر مجموعه مناسب خود را انتخاب کرده و خرید خود را انجام دهید. بعد از اتمام این مراحل به پنل کاربری رفته و تعداد زیرمجموعه های خود را مشاهده کنید.


وظیفه بعدی من چیست؟

شما از این پس به مشاهده روزانه تبلیغات خود ادامه دهید تا سود کلیک های شما و سود کلیک های زیرمجموعه هابه حساب جاری شما اضافه شود. زمانی که مبلغ آن 3000  تومان رسید می توانید آن را به حساب بانکی خود منتقل کنید.


نکته: برای اینکه بتوانید روز بعد (فردا) از کلیک زیرمجموعه ها سود کسب کنید، باید روزانه 7 آگهی استاندارد مشاهده کنید. منظور از آگهی استاندارد آگهی های 10 تومانی است.

برای انتقال مبلغ به حساب بانکی خود چیکار کنم؟

برای اینکار در قسمت تولبار روی گزینه عمومی و سپس تنظیمات حساب کلیک کنید.
در قسمت تنظیمات وارد گزینه شماره حساب و شماره موبایل شوید.

کلیه اطلاعات رو کامل کنید: نام و نام خانوادگی صاحب حساب- شماره شبا - شماره حساب- نام بانک شماره موبایل. رمز عبور فعلی

شماره شبا چیست؟

شماره شبا یک شماره حساب بانکی مختص شما در سطح کشور است. دقیقا همانند کد ملی که فقط مخصوص شماست. برای بدست آوردن شماره شبا به آدرس زیر برید:

http://sheba.agri-bank.com/DynamicPage2.aspx

در صفحه مربوطه بانک خود انتخاب کرده تا به سایت بانک خود هدایت بشید. در سایت بانک می توانید با وارد کردن شماره حساب خود، شماره شبا رو دریافت کنید.


نکته: در قسمت تنظیمات حساب آواباکس، شماره شبا را بدون حروف IR  وارد کنید. تعداد ارقام شماره شبای شما باید 24 رقم باشد.

چه زمانی می توانم درخواست برداشت بدم؟

زمانی که مبلغ حساب جاری شما به 3000 تومان (در برداشت اول) رسید می توانید در قسمت بالای سایت روی گزینه درخواست برداشت کلیک کنید و بعد از انتخاب مبلغ آن را تایید کنید. شما باید کمی حوصله به خرج دهید تا پاداش شما به حساب بانکی انتقال داده شود. مطمئن باشید در همان روز مبلغ به حساب بانکی شما واریز خواهد شد.




:: برچسب‌ها: درامد , کلیکی , اینترنت ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دنیای عکس ،دانلود رمان و آدرس zoodbia.Loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com